نماد سایت سامیا پارت

مشاهده لنت ترمزهای چری

لنت ترمز چری

لنت ترمز برند چری

امروزه با افزایش برندهای موجود لنت ترمز، متاسفانه اجناس تقلبی بسیار زیادی در بازار وجود دارد. مهم ترین نکته در مورد خرید لنت ترمز جنس اصلی و فابریک مخصوص برند خودرو می باشد. بهترین لنت ترمز چری با بهره گیری از تکنولوژی و مهندسی به روز این کمپانی در تولید این محصول کیفیت و امنیت بالایی را برای مصرف کنندگان به ارمغان می آورد.

میتوانید برای اطلاعات بیشتر مقاله لنت ترمز چیست و چه لنت ترمزی بخریم؟ را مطالعه کنید

 

 

لنت ترمز A13-3501080

لنت ترمز به شماره فنی A13-3501080 برای خودروهای ام وی ام مدل 315 (هاچ بک و صندوقدار) و 315s می باشد. ممکن است کیفیت ساخت پایین لنت ترمز سایش ناخالصی‌هایی را با دیسک ایجاد کرده و صدای سوت مانند را حین ترمز گرفتن بشنوید. این مورد با تهیه محصول اصلی و فابریک مربوط به مدل خودرو مرتفع می گردد.

 

مشخصات فنی:

 

 

سایر مشخصات:

محصول اصلی برند چری، عدم شنیده شدن صداهای ناهنجار به هنگام ترمز گیری ، استفاده از متریال اصلی ، عدم آسیب رسانی به دیسک چرخ

 

 

دیدگاه کاربران:

 


لنت ترمز S11-3501080

لنت ترمز فوق به شماره فنی S11-3501080  برای خودروهای ام وی ام مدل 110 می باشد. اگر به خیال خود صرفه جویی نموده و  محصول غیراصل خریداری کرده باشید. ممکن است کیفیت ساخت پایین سایش ناخالصی‌هایی را با دیسک ایجاد کرده و صدای سوت مانند را بشنوید که این مورد با تهیه محصول اصلی و فابریک مربوط به مدل خودرو مرتفع می گردد.

مشخصات فنی:

 

 

سایر مشخصات:

محصول اصلی برند چری – عدم شنیده شدن صداهای ناهنجار به هنگام ترمز گیری- استفاده از متریال اصلی و عدم آسیب رسانی به دیسک چرخ

 

 


لنت A13

مشخصات فنی:

 

 

سایر مشخصات:

لنت ترمز جلو – دیسکی

 

 


لنت  S52580

مشخصات فنی:

 

 

 

خروج از نسخه موبایل